20 Januari

Halloj! har inte skrivit på ett tag, men kan inte direkt påstå att de hänt mkt i veckan heller ^^ förutom igår förstås! Jag gjorde mig väldigt illa i foten i måndags och sen dess går jag på kryckor och har ONT så jag kan inte göra så mycket aktivt när tillome diska blir ett projekt, då  jag inte kan stå på foten... men de blir nog snart bättre :) igår fick vi en underbar nyhet! lägenheten som jag skrev om tidigare i bloggen är VÅRAN!! iiih :D så underbar nyhet! så redan nästa helg flyttar vi till en större och fin lägenhet på ålidhem :) eftersom de är så kort tid kvar tills vi tar vårt pick och pack så spenderades gårdagen med att packa ner allt i flyttlådor som vi inte ska använda i veckan, även om de mest är Elias som packar och jag hjälper till så gott de går ^^ Mimmi var här igår och hjälpte till och umgicks de va jätte kul o se henne igen :) dock åker hon till Norge på söndag och kommer hem i Maj så nu får jag längta ihjäl mig efter henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0