7 Oktober



inte bloggat på ett tag nu men internet har dött så fort jag har tänkt o blogga ^^
så jag gör ett inlägg nu när jag har internet och väntar på att min fina polare är på väg hit :D

I måndags var Isabell och lykke här och hälsade på, tanken var att vi skulle plugga o fika, de slutade med att vi satt och snackade till typ 12 på natten, de var riktigt mysigt! :) jag bjöd på paj till förrätt och Vitlöksmarinerad kyckling med ungsrostade rotfrukter till middag, det var gott :) sen bakade vi goda cupcakes och åt upp hälften när dom va klara med en kopp te ^^ de var en grym kväll har längtat efter en riktig tjejkväll sådär, :) de får vi absolut göra om!
I onsdags fick jag veta va jag fick på Demokrati provet och Farmakologi provet och jag är NÖJD! :D
igår hade vi ingen Filosofi så fick sluta tidigt :)

De här har varit en riktig super vecka! :) är ledig idag och måndag från skolan då de e utvecklingsamtal känns så skönt! jobbar dock lördag och söndag men de ska bli ganska kul så de klagar jag då inte över :D




nu börjar internet bli segt så de blev bara 4 bilder från resan idag men jag får väl lägga ut lite då o då ^^ :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

svara på sms kvinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-07 @ 19:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0