14 november

Ett tag sen jag bloggade men har inte riktigt haft ork för de, men har haft en riktig super helg!

I veckan var Mimmi hemma hos oss o då hände en väldigt hemsk/helt hysteriskt kul sak!

Haha hon o jag skulle fara o handla på Maxi, o sen sa jag till henne att hon skulle köra fram, sen ändrade jag mig lite hastigt att vi skulle svänga, då tvärnitar Mimmi o flyger fram över cykeln! Haha o hemsk som jag e så kunde jag inte låta bli att skratta! Men de såg så otroligt kul ut, tur som de var så skrattade Mimmi själv åt de så, hon fick ett ganska obehagligt sår på knät efter de så då fick jag rengöra o plåstra och Mimmi var så duktig o satt still hela tiden … eller hur va de nu Mimmi? ;) ^^

 

Fredagen spenderades med Rasmus, Hanna, Amanda o Erik på Umedalen! Vi hade så mysigt J vi åt tacos Ala allt till middag och sen såg vi på en sjukt kul film! Old school har jag för mig att den hette J

 

I lördags for jag o Elias hem till mamsen som har dragit på sig nån jobbig sjuka, så vi tog hand om henne, såg på TV/film, vi gjorde hemmagjord pizza till middag, och exotisk fruktsallad med glass till efterrätt J vi hade väldigt mysigt.

vi sov där till söndagen. Sen for Elias o övningskörde och jag for hem o såg Mia o Klara!

På kvällen städade vi lägenheten o såg True Talent finalen!
Nu sitter jag o ser halv 8 hos mig och väntar på att Elias ska komma hem, längtar så galet efter honom som vanligt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0