5 Maj

Jaja mkt snack om dålig uppdatering, men denna gång kan jag faktist skylla på att jag var i stockholm torsdag- måndag kväll utan internet. men jag kan berätta lite om vad som hänt så kan jag lägga in en bildbomb då jag kommer hem för har inte nå bilder på den här datorn.


bild från Cassandra - themaniac.blogg.se
På torsdagen så for jag och Elias till Stockholm för att komma iväg från lill hålan och bara njuta och ha de kul - och det hade vi verkligen!
Vi gick runt i gamla stan, shoppade, åt glass, pratade massor och hade allmänt sjukt kul! Vi märkte dock en väldigt tragisk sak! Ben and jerrys stället på gamla stan har lagt ner!
Planera var egentligen att vi skulle fara hem på söndag kväll men när vi skulle boka biljetterna så var det fullt. så vi fick helt enkelt spendera en natt till i Stockholm, men jag klagar inte för det för vi hade så mysigt :) vi såg Mattias från EMD på Ica maxi!! wooow :O haha
På måndagen satt vi på en buss heela dagen, när vi hade kommit halva vägen från Stockholm började det snöa och hagla - Jippie...
På tisdagen kom jag tillbaka till skolan och de va så kul att träffa min fin fina klass! efter skolan for jag och Cassandra och solade och pratade MASSOR! det behövdes, och vi hade så mysigt :) det får vi göra om!
Igår hände inte så mycket egentligen ^^ och Idag har det inte hänt så mycket heller, har haft 1 lektion än så länge.

Kan ju iof lägga in lite bilder från då Elias fyllde 19, jag lånar bilder från Cassandra som var dagen + kvällens fotograf ;)





vi var runt 12 pers och hade så kul :D och fikade så otroligt mkt! mer bilder från min kamera kommer sen när jag kommer hem ^^


Kommentarer
Postat av: C

Puss på dig vännen <3

Cassi

2011-05-05 @ 18:04:05
URL: http://themaniac.blogg.se/
Postat av: Sally

Saknar dig baabe!

2011-05-05 @ 23:00:52
URL: http://saysally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0