16 maj



har haft en underbar helg! var på en mycket trevlig middag i fredags, kom hem vid 3 så blev en ganska lång skön sovmorgon där på lördagen :) sen på lördagkväll så kom min fina syster och Erik till oss, vi såg eurovision, och det va då en jäkla spännande röstning!
i söndags så cyklade jag och Elias till stan och solade lite, jag brände mig mycket! sen gick vi en vända på stan o sen cyklade vi hem :)
idag har varit en grymt bra dag!! fick riktigt bra betyg på massage provet!! JIPPIE :D sen hade vi redovisning på trafikant ^^ det gick ju också bra :)
nu ska jag ut och springa ett tag :D

jag vet föresten att ni är några som läser min blogg, komentera lite!! :)

Kommentarer
Postat av: BALLIIZ

Vad skönt att det gick så bra på massagen!!! KRAM <3

2011-05-16 @ 20:08:04
URL: http://isabellforpresident.blogg.se/
Postat av: Fannyyy

Ronjaa, jag kräver bättre uppdatering och en bild på klänningen!!!! :D

2011-05-17 @ 23:02:17
URL: http://fannyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0