25 juni

Sen uppdatering men har jobbat för fullt o flyttat för fullt + att när jag väl är på datorn så brukar internet jävlas med mig så de går låååångsamt.

Men men, nu har vi bott här på sofiehem sen den… 14 juni och vi trivs väldigt bra!

En fin 2a med balkong, Nu är de bara 3 lådor som ligger kvar, och de är för att vi inte vet vars vi ska he de ^^

Måste passa på att tacka mina fina syskon + respektive för alla saker vi fått/ska få, så otroligt snällt:D

 

Vad mer har hänt sen jag uppdaterade förutom flytten -

Elias tog ju studenten den 16e!

 Min syster har fyllt 20! Och idag fyller min andra syster 28 – GRATTIS ADELINA! så då ska vi hem efter att jag jobbat och fira henne, Erik har tagit motorcykel körkort i veckan – GRATTIS! så vi var hos dom och firade med en helt otroligt god pasta rätt! Den rätten ska jag ta recept på och göra här hemma, det var pasta med grädde, soltorkade tomater, kyckling, spenat, gu så gott :D sen gjorde jag och Elias fondant till efterrätt som blev god sen såg vi massa solsidan avsnitt.

Super mysigt!

 

Igår hade jag och Elias varit förlovade i ett halvår! Så vi hade de väldigt mysigt här hemma med god mat och mys J jag hade hittat ett recept till efterrätt som såg jätte gott ut, sen när jag gjorde de gick de skit så då fick de bli en lite annan variant av de jag hade tänkt o göra ^^

 

Vi har just skaffat en söt liten sak som ska kallas för samma sak som denna

 

Som kommer i mitten av Juli, längtar!!


Kommentarer
Postat av: lisa

vad är det ni har skaffat? hund? katt?? :)

2011-06-26 @ 23:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0