Onsdag 19e

Har varit en lugn o skön dag idag! jag o Elias va o åt på kvällen o bara myste, sen for vi hem o hade massa tvätt o ta tag i, så de fixade/fixar vi, o sen har vi pluggat o allt möjligt!

för övrigt så längtar jag faktist efter mamma o pappa de ska bli skönt o se dom igen efter så långt tag (de trodde jag inte jag skulle göra) men dom kommer ju om 3 dar så :)

imorgon har jag sovmorgon till 10 LYYYXX de behövs verkligen! :) sen har jag massage o Sjukvård tror jag o sen slutar jag ^^ längtar till helgen då blire sovaaa :)
nu blir de också sova så natti natti!

Kommentarer
Postat av: Amanda

skulle inte du bli jätte duktig på att uppdatera?? :S

2011-01-25 @ 19:14:16
URL: http://amceli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0