underbar helg!

Elias har precis farit hem och jag sitter och äter "lite" för salta popcorn! de e nästan så man får sår i munnen ^^ har haft en underbar helg :) vi har bakat en massa julgodis, köpt en fin stor gran (och gått hem med den!) lagat go mat, handlat jätte mycket mat på maxi :) - jag älskar att handla på Ica Maxi!! busat i snön ^^ slått in julklapparna med Lovisa :) idag så gjorde vi marsipangrisar, bilder kommer senare :) men nu ska jag fortsätta se fillip och fredrik och fortsätta leta mobil sladden så jag kan ladda in lite bilder :)

Kommentarer
Postat av: mimo

Vi har också gjort en marsipan gris. Fast sen så hedde norin rörkaramellfärg i grisens rumpa:O

2010-12-19 @ 22:48:43
URL: http://mimeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0