Leedig!

Idag fick jag lov!! känns underbart skönt o va ledig till den 12 :D har firat lovet genom att gå på stan med Elias, jag fyndade massa på rea! :D 1 par blommiga strumpbyxor (helt otroligt för dom som känner till min stil) en mysig kofta, dö snygga skor! en tunika till julafton och ett skärp men tror jag ska lämna tillbaka de :) sen har jag köpt sista julklappen! så jag e jätte nöjd faktist :) -kommer upp bilder sen ikväll!sen hade jag o elias en liten middags date :) åt, pratade massa, skrattade massa, myste massa och hade de helt enkelt underbart mysigt :)


ikväll så ska jag träffa lovisa o slå in lite julklappar, rensa garderoben och se jul med ernst! det blir super mysigt!
och imorgon ska jag o lollo Julbaka, handla lite o ha myspys ^^ o efter de ska jag till Stöcksjöö :D

lite bilder från förra julafton



förra året var vi 6 stycken. i år är vi en stor familj! alla kommer förutom Hanna- väldigt synd men de blir kul ändå! :) så nu får Elias, Erik och Andreas ser hur vi firar jul!


nu ska jag se om Amanda o Erik e kvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0