Dag 1 - de här är jag

Jag heter Ronja Lindgren, och bor i umeå med mina föräldrar,min katt turbo och halvt som halvt med min pojkvän skulle man kunna säga. Jag har 3 syskon, Amanda (den av syskonen som jag står närmast) 19 år, Rasmus 24 år och Adelina 27 år. sen har vi 3 till i familjen (Andreas,Hanna och Erik) dom tillhör också våran familj eftersom dom är mina syskons partners så man skulle kunna säga att vi är 10 personer i våran familj. Amanda är den enda som inte gått/går vård i syskonskaran (starkt att du står på dig ;) ) Jag går själv andra året på omvårdnad och trivs otroligt bra :) har en superbra, kramgo klass ^^
Min plan är att få jobba på akuten eller på en barnavdelning och sedan om några år läsa till barnmorska!
Jag är tillsammans med Elias, 18 år som går bygg på draggen, Vi har varit tillsammans i lite mer än ett år och jag är lyckligare än någonsin :) på fritiden gillar jag att laga mat, umgås me vänner, umgås med Elias och shoppa på REA är även något jag tycker e riktigt roligt :) lyssna på musik är något jag gör väldigt ofta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0