Som lovat -

som jag lovat kommer här massvis med bilder! bättre sent än aldrig! det här får bli del 1.

först lite av mina egna bilder från Elias födelsedag, eller ja jag tog bara på allt fika :]


Elias födelsedagstårta



allt fika!
 
Och nu en bild på mina fin fina påsk naglar ^^


:)

En bild på hur Elias påskgodis från mig såg ut, som någon frågade



namnam

En bild från innan jag började bleka + färga till blond



En bild på mig från när håret såg som värst ut




hemska saker...

och två bilder på resultatet efter 10!!!! :O färgningar


tro det eller ej men det blev faktist billigare än att färga hos frisör - men då lyckades jag hitta rea hårfärger
konstigt att det inte är totalt förstört ^^


Kommentarer
Postat av: cajsa

Ronja! Du ska ha mörkt hår, huuur fint som helst!!

2011-05-06 @ 07:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0