Snart heelg igen :D

okej ska försöka skriva ett inlägg här under pausen till big brother lite snabbt!
Dagen har varit bra, etik provet gick riktigt bra så det är en lättnad :) och vi har skickat in psykologi provet - väldigt stor lättnad!! så nu har vi inge mer prov på ett tag (väldigt kort tag) men jag behöver inte plugga ikväll iallfall ^^ :) så skönt!
så jag har tagit en låång varm dusch, sett lite film, och bara tagit de lugnt!
blev så glad, min trafikant lärare ringde mig för ett tag sen och sa att vi inte hade trafikan imorgon bitti så jag behövde inte komma utan skulle ta sovmorgon istället ( vilken annan lärare e så snäll o ringer o berättar de?? :O ) blev så sjukt glad att hon ringde o sa det :) så får sova lite längre imorgon ^^ och sluta lite tidigare för vi har ingen SOMS!

Vi såg föresten en film på SOMSen idag som var hemsk HEMSK! ser den aldrig igen kan jag säga...

slänger in en bild sen i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0