:)




Imorgon är det måndag och vardagen börjar igen… lovet gick alldeles för fort! Och vad ska jag spendera sista lovdagen med? Jo plugga till allt man har i veckan…
Men jag har haft ett grymt bra lov, så tänker inte klaga.
Jag har passat på att umgås med folk som jag inte träffat på länge, men det får vi hoppas att det blir ändring på Joch sedan har jag passat på att sova ut – det behövdes verkligen.

 Så hemskt det som hände i Japan! Själv har man ju både pappa, syster och Andreas I Indonesien så när man såg att dom hade tsunami varning där så blev man något nervös, men fick ett sms av Adelina och hon sa att det inte var någon fara! Puh


Igår så var jag ju och åkte slalom, första gången på 13 år! Kan säga att jag var livrädd den första timmen… men efter en hel del tålamod och träning av Elias så började det ta sig, och till slut gick det helt okej faktiskt! Och det var en helt perfekt dag att vara i backen också, strålande sol och lagom kallt!Träffade en gammal klasskompis där borta också, grymt kul!

När vi var på väg hem så såg vi massa renar på vägen, oh så fina djur ^^

I veckan (torsdag, fredag) ska jag inskolas på stället där jag ska sommarjobba, känns riktigt spännande! Jag hoppas verkligen det ska gå bra  men det kommer det, med rätt inställning.

 Ser också fram emot lördag!! Då ska Stefan firas och det kommer bli grymt kul :D

 Jag måste börja kolla på klänningar snart... ska ju följa med Elias på balen, och det är ju inte så länge kvar nu J

 

Och nu är biljetterna bokade och boende fixat! 1 Juni sitter  jag på planet till Stockholm med min kära mor :D längtan är så stor!!

 Hittade en kille på spotify som sjunger så sjukt bra :D Erik Linder

 Oj nu blev det här ett långt inlägg ^^


Kommentarer
Postat av: Amanda

ja jag vet erik är världens bästa på att sjunga och det finns mycket av hans allster på spotify! Han kan nog bjuda på live föreställning om du är snäll ;)

2011-03-13 @ 19:43:04
URL: http://amceli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0