1 juli


Har inte uppdaterat så bra, men har jobbat 7-20 nu senaste dagarna, och idag har jag varit helt slut o sjuk...inte passande nu alls.
så Elias fick ta mitt pass, har feber o kan knappt prata.

Vi fick våran "Timon" igår! det var dock inte en hane som vi trott utan en Hona så nu ska Hon heta Maja eller Trassel, men hon kommer bara när man ropar Maja så de lär nog bli de ^^



Hon är väldigt lik Turbo  ^^ :)

kommer lägga upp fler bilder på henne sen som jag tagit men orkar inte ladda in dom nu.
hon e dock mkt mindre i verkligheten än va de ser ut på bilden. 10 veckor :) o redan e hon väldigt rumsren! kan gå på låda o allt!
Otroligt liten o mager men ett riktigt matvrak :) hon äter hela tiden!
Lite roligt att hon hellre ligger o sover i vårt skafferi på en filt än i sin låda som jag gjort :P

Igår var hon jätte blyg o försiktig (inte konstigt med tanke på att hon kom till ett nytt hem.)
men idag vill hon vara nära heeela tiden, så fort jag går ifrån eller stänger in mig ( på toa ex) då ställer hon sig utanför o jamar - piper) tills jag kommer tillbaka.
vi har legat framför Andra Avenyn o vilat heela dagen idag! jätte mysigt :)

Ne nu ska jag gå och göra mat, Elias kommer snart hem o då är han säkert jätte hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0