Super duper!



Har haft en super trevlig dag idag! :) sov till halv 11 - grymt skönt :D o vaknade tills pappas musik på högsta volym (tackar tackar för väckningen tomas ;) ) sen har jag tagit de lugnt och sett top model o lite sånt ^^ Elias slutade redan 1 idag så då kom han hit :D sen blev vi bjudna på middag hos Rasmus och Hanna- palt! palt är helt klart underskattat de e ju såå gott :D sen efter de for vi till Amanda och fikade, dom hade så fint hemma :D både Rasmus,Hanna och Amanda o Erik har storsatsas på pyntningen i år o de va så mysigt :) sen har jag tur att man har en syster som e grym på att baka! :D vi såg på greveholm sen for jag och kom precis hem :) så tack alla för en jätte mysig kväll :)

imorgon far vi förmodligen till stöcksjö men innan de ska jag nog träffa Johan de va jätte länge sen vi sågs så de kan bli kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0