Myspys

Klev upp halv 7 imorse för att komma till skolan ( de va inte långt ifrån att jag stannade hemma o sov, sängen har nog aldrig varit så varm och skön o sova i :] ) o göra Medicinprov och psykiatri provet, och de gick riktigt bra tyckte jag!     



                                                                                                   

när jag kom hem vid halv 10, tog jag en ordentligt varm dusch (måste verkligen köpa vinterskor!!!)
och efter de så gick jag och la mig o sov ett långt tag va så trött, men nu e jag pigg :) sen gjorde jag jätte god lunch! o nu ligger jag vid en snarkande stor katt o myser framför sunes jul! :)


dagens pinsamaste : check!
lyckades ramla till när jag gick av bussen då båda bussarna var där, fy fan så pinsamt de va!! tur att hanna inte va långt ifrån ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0