Jummy!




Somnade 4 inatt och blev väckt kvart över 10 av att Lovisa ringde o frågade vars jag va (vi hade bestämt att vi skulle ses tidigt o handla) så jag fick hoppa upp ur min sköna säng, ta en snabb dusch sen for vi till Ica o handlade! till exempel 4,5 l ramlösa för 15kr! inte illa :D

va en sväng på emmaus, sen gick vi hem o kokade kola och ischoklad. direkt efter for jag till stan o köpte Elias julklapp- ja jag e lite små sent ute. men nu har jag 3 fina paket :) sen gjorde jag ett riktigt fynd! köpte ett par snygga leggings som skulle kostat 600 (men vem fan köper så dyra leggings?!?!?!) för 10kr :O så nöjd och dom passade perfekt :D
sen for jag till Stöcksjö o myste me Elias o hans Syster Cajsa! fick efterlängtade cupcakes lika goda som vanligt :D

christmas cupcakes- jummy


min fina julklapp från Cajsa!


och de var...



...en cupcakes bok! haha de märks verkligen att Cajsa lärt känna mig! de ska bli riktigt kul att prova alla cupcakes recept :D


imorgon ska jag fira Simon, fixa en sista julklapp, lacka o ha mys med familjen, städa... oohw alldeles för mycket helt enkelt..

sen äre julafton :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0