5 november

iih snart e lovet slut.. men har haft ett riktigt super lov :)
va på krogen för första gången, de va riktigt kul! sen for vi till Skellefteå och hälsade på kusin, Annika o Mimmi och firade Haloween FULLT UT! Åh så jag gillar haloween i skellefteå, de e så kul! :)
sen for vi till mormor o hälsade på, de va så mysigt :)
vi kom hem i tisdags o sedan dess har jag träffat lite vänner o varit o hälsat på mamma :)

igår va vi o köpte massor med julsaker! så nu börjar jag längta lite :D dock vet jag inte hur de ska funka o ha bocken i lägenheten under jul, då Maja började tugga på den igår direkt när vi kom hem...


sen bakade jag o Lollo en super god morotskaka igår!! mmhm


nu sitter jag hemma med Amanda,Erik,Mamma o Elias o ser Mia o Klara så kul de är!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0