Söndag 21

typiskt att jag vänder på dygnet 2 dagar innan skolan börjar! sitter helt klar vaken i soffan och har precis gjort en kaka som står i ugnen nu, :)
träffade mormor och morfar idag! var ganska länge sen så de va kul, mina syster kom hem också så de va super :)
sen på kvällen kom lovisa och vi snackade o hade de trevligt ^^

glömde sladden till mobilen så kläderna får jag lägga upp sen :) på tal om kläder så drar jag till stan imorn innan jobbet och ska kolla in en tröja som jag så gärna vill ha, hoppas den e lika fin irl :)

nu ska jag titta till kakan och sen ladda ner någon bra film och sen sätta mig och titta på den :)
börjar klockan 15.30 imorn så de känns ju lagomt :)

saknar lilla Maja! hoppas hon inte känner sig allt för ensam där hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0