Alla <3 dag!

Åh hade en riktigt mysig kväll,morgon med min älskade Elias!
han hade gjort fin middag på kvällen och en underbar dessert, sen hade vi de helt underbart mysigt ^^

helt otroligt egentligen att man hittar sitt livs kärlek på internet, det hade jag inte trott då jag av en slump kollade runt på kamrat för över 2 år sen.

då jag kom in på hans sida möttes jag av denna skönheten

mailade Elias i hopp om att få något svar, och väldigt fort blinkade brevlådan.
hela lördagen och söndagen satt jag och log åt mailen jag fick, och på kvällen - söndag började vi smsa, på tisdagen träffades vi första gången efter skolan på vasaplan, oboy... jag va så otroligt nervös! men förväntansfull, sen stod vi där o småtittade på varande innan Elias äntligen vågade gå fram till mig ( jag va såklart för blyg för första steget ^^ ) vi stod o pratade en kort stund innan jag va tvungen att hoppa på min buss. efter de så fortsatte vi ses varenda dag på vasaplan morgon, och efter skolan. på torsdagen fick jag den första kyssen, heelt underbar :) och på fredagen blev vi tillsammans. det gick fort, ja, men inget har någonsin känns så rätt! det va kärlek vid första ögonkastet :)


under helgen for jag till skeå för att umgås med min släkt, och jag längtade efter Elias så otroligt.
jag lyckades bli sjuk, så på måndagen kom E till mig med halstabletter och marianne, haha de va så gulligt :) 
den veckan va E hemma hos mig varenda dag och låg o myste med mig trots min hemska förkylning ^^

otroligt att det nu har gått 26 månader sen vi blev tsm och vi har gjort så mkt på den tiden!
vi har spenderat MÅNGA dagar i stockholm, vi har förlovat oss, vi väntade ett barn, vi förlorade barnet, vi gick på balen. firade E student med familjen o några fler,vi flyttade ihop i en lägenhet på sofiehem, vi for till Turkiet tsm, vi skaffade vår lilla katt Maja , och vi har nu flyttat till Ålidhem. vi har stöttat varandra i alla situationer, o vi har alltid funnits där för varandra.













Jag kan inte med ord säga hur mycket jag älskar Elias, jag hoppas och tror att han är den jag kommer leva med resten av livet.

Elias hade en blogg förut ( dock skrev han bara 2 inlägg :P )
där han skrev:

"Ronja är den underbaraste person jag någonsin träffat och som jag älskar<3
hon är verkligen helt å hållet perfekt, hon är mitt allt, mitt ljus min älskade.
Det finns ingen annan som jag hellre skulle vilja spendera min tid med,
ingen annan som jag hellre skulle vilja vakna upp med vid min sida.
Nu har vi inte träffats på hela helgen å de känns som att de har gått en evighet, saknar å älskar dig hjärtat<3"

jag fick en väldigt fin skiva av elias för 2 år sedan,där de va låtar på som han "förklarade" hur han kände för mig där det va en så fin låt på.



och då kan jag nu som svar på de, säga att den här låten är precis hur jag känner för honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0