2 februari

Nu har vi flyttat!

Åh va nöjd jag är med lägenheten, den va tillome bättre nu än när vi tackade ja till den så det känns super :)
Vi har börjat få det lite i ordning nu, men de är ju en del kartonger som är kvar, men det är snabbt fixat :)
vi har köpt en ny säng och 2 soffor också så de känns bra, och nu har TVn börjat fungera också ^^^
Maja vande sig väldigt fort med nytt hem så de va ju skönt att de inte blev nå tjafs där!
Vi fick ett nytt badkar igår också,  :D

igår var jag med Fanny på universitetet och fick höra om Sjuksköterska utbildningen, faktiskt riktigt intressant! så blir nog att söka dit nästa VT. :) och när vi lyssnat på det så fort jag och Fanny hem till mig ett tag, snackade och hade de trevligt. sedan for jag in till stan och mötte upp Elias, blev en liten snabbis på stan dock då foten inte klarar av så mkt fortfarande. men vi fyndade 3 jätte fina burkar som jag sen länge gärna velat ha!


bilder på lägenheten kommer senare om ni som läser vill se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0