Som lovat - del 2

stockholm resan! tog inte så många bilder tyvärr men


världens goaste hund!



burger king! så efterlängtat!!


jätte läskig toa, som hade konstigt ljus men ingen vanlig lampa. mina skor lyste iallfall ^^



fint kort lite felvänt på gamla stan :)



ben and jerrys hade ju som sagt stängt :( så vi fick njuta av en yoghurt glass iställe ^^

vi myste i solen vid vattnet :)


vi såg ett jätte smaskigt golv fullt med godis :D


en automat jag var helt amazed över! man kunde betala med mobilen :O haha


kort på "tuben" åt fel håll ^^



jag som är ett STORT fan av cupcakes va såklart tvungen att söka upp Cupcakes Bakeary och efter ett bra tag så hittade vi!


vi köpte med oss varsin :)




vi köpte massa frukt och Oliver och smaskade på :)



hemma och trötta efter en lååång bussresa!

men vi hade det väldigt bra och roligt :)

sen fyllde ju Johanna 19 igår så vi var och åt hos henne :)




så det var nog alla bilder jag hade att visa ^^
mer uppdatering imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0