Lördag :)

Igår va jag och Elias på bio och såg Scream 4, väldigt oväntat slut,den va bra :)
efter bion träffade vi John och Cassandra och fikade, pratade och hade de väldigt trevligt!
blev en riktigt lyckad kväll :D kom hem vid 2 och då somnade vi nästan direkt, sen sov vi till halv 2 idag :O väldigt olikt oss faktiskt ^^


vi har provat lite nya saker i veckan! så tänkte skriva lite om vad vi tyckte om dom!


Kexchoklad Blåbär

Ronja:
smakade inte så mycket blåbär som jag hade tänkt... men helt okej,
den får 4 av 10.

Elias: God men inte en favorit.
Den får 5 av 10


Kexchoklad Hallon

Ronja: Den var fräsch, riktigt god! något jag kommer smaska på i sommar :D
Den får 8 av 10

Elias: Den smakade bara vanlig kexchoklad, ingen smak av hallon alls.
Den får 3 av 10


Kexchoklad Banan

Ronja: jag är inte så förtjust i banan så för mig var det ingen höjdare... Jag kommer inte köpa den igen...
Den får 2 av 10

Elias: Den var super god! kommer absolut smaska på den i sommar!
Den får 10 av 10!!


GB`s nya glassar



Ronja: Mycket god! jag älskar nogger så det här kommer jag köpa igen i sommar :) mmmmhm!
Den får 10 av 10!!

Elias: Det var för mycket... för söt...
Den får 5 av 10



Ronja: helt okej.. hade förväntat mig lite mer saltlakrits smak men helt okej :)
Den får 5 av 10

Elias: Den var god! jag gillar ju lakrits, :)
Den får 7 av 10



Päron glassen i mitten

Ronja: förväntade mig mer syrlig päron "sås" men icket.. den var ändå god så den lär nog också köpas igen :)
Den får 7 av 10!

Elias: Den var riktigt fräsch och god!
Den får 9 av 10!




Ikväll ska vi på grillning + brännboll på ängarna det blir nog riktigt mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0