9 Maj


Igår var familjen på besök, saknade dock min bror och Hanna! meen tänkte fara förbi o hälsa på dom snart så :)
Jag var även en runda runt eljuspåret igår- kände mig riktigt duktig! och vi var ute en runda idag också! Igår började jag o Elias ett nytt liv (som vi många gånger sagt att vi ska) MEN den här gången e vi båda så jävulskt motiverade, :) och bara de att vi har tagit oss iväg e ett steg på vägen :) vi har våra mål men dom håller vi för oss själva tills vi har nått dom!

annars då? joo dagen har varit riktigt bra! förutom ett prov vi hade idag som gjorde nog fler än mig irriterad.. mer behövs inte sägas.
Nu ska jag städa bort lite i rummet :) så här vill jag att min säng ser ut innan vi lägger oss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0