Äntligen gjort!

Idag tog jag hål i näsan :) och jag oroade mig HELT i onödan! det gjorde ju inte de minsta ont ^^
jag har varit nervös hela dagen typ, sen när jag såg pistolen var jag då verkligen inte långt ifrån o vända! haha blev as rädd, men jag gjorde de och de kändes inget :) vilken lättnad! jag hade dock emla på näsan 1 timme innan och det funkar ju uppenbarligen :D
tänkte lägga upp en bild på hur det ser ut men sladden e borta.. måste verkligen leta upp den :P

NU ÄR DET ÄNTLIGEN LOV! åh så skönt att få sova ut :D
ikväll ska jag fara och fika med min kära vän Sally :D det ska bli så mysigt :]


Kommentarer
Postat av: saaaally

Det var så mysigt så!

2011-03-07 @ 23:38:15
URL: http://saysally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0