6 juni

måste börja me att säga att idag är de 18 månader sen jag blev tsm med Elias, 18 underbara, lyckliga månader :) hoppas de blir otroligt många mer!
älskar dig Elias Wiskär <3



har varit väldigt upptagen ett tag nu så har inte direkt satt bloggen som prio 1 ^^

har varit och sett Lollo på "grubberevyn" för nån dag sen :)



hon var riktigt duktig!!

sen direkt efter det for jag till stockholm med mamsen :) o där har jag varit heela lång helgen!
så nu är allt fixat till balen som är på torsdag :) ska färga håret imorn så hoppas VERKLIGEN att de går bra..

vi fick gratis MER en dag på skolan :)



sen fick vi  gratis FESTIS i stockholm :D



sen har jag och Elias varit och kollat på en lägenhet idag! jätte fin :D

får slänga in fler bilder sen! har massivs då jag hittat igen min sladd :D

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0