Stockholm :)

Jag kom på att jag glömt att berätta om min helg i stockholm med Mamma!
så nu när jag ändå håller på kan jag ju skriva om de ^^

Vi flög ner på kvällen


sen när vi kom fram var båda trötta så vi tog bussen till city och sen gick vi till vandrarhemmet som var jätte nära!

på vägen såg mamma en brevlåda som hon blev helt förtjust i!


lite smått udda sådär ^^

sen när vi gick in på pressbyrån för o köpa lite frukost var Peter (kissies bror) där!! OMG hahah

Dagen efter for vi till skansen :) och kollade på massa djur och så, det var riktigt kul!









sen råkade jag ju göra nå lite små jobbigt där på skansen... jag gick in till något djur (på bilden här nere) utan att jag visste om de, men tillslut märkte jag att dom kom LITE väl nära.. HJÄLP.





de fanns också massa snusk ormar där som va ganska kul o kolla på :)


sen var vi också på rosendahls trädgård :)
riktigt mysigt



sen efter de var vi på någon matfestival :)


pasta med pesto och chili marinerade räkor, helt okej ^^ :)

sen blev de MASSA solande i sthlm, de va sjukt bra väder alla dagar :)


 

vi var även och såg på bio en kväll :)

water for elephants, riktigt bra :D

sen hittade jag en klänning där borta som jag blev helt förtjust i! meen inte köpte..



sen fikade vi, shoppade och hade de allmänt väldigt mysigt :)

 

tack mamma för den underbara helgen! :)

Kommentarer
Postat av: lyk

Fan vilken snygg klänning! Var hittade du na?

2011-07-11 @ 22:03:51
URL: http://lykkelundgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0