14 Juli



Halloj!
Ledig idag! har verkligen varit skönt, även om jag blev väckt där vid 9 ^^ har fixat lite i lägenheten och myst med Maja :) jag jobbar ju rätt mkt nu så är helt slut när man väl e ledig :O de negativa me allt detta jobb är att jag inte hinner träffa mina vänner så mkt så oh så jag saknar dom! saknar min klass också ^^

Min mamma var förbi här idag och fikade, vi fick bullar!! :D nam nam :)
(tack mamma) och hon fick även träffa Maja, dom gillade varandra väldigt bra :)

Nu ska jag lägga mig med Elias och titta på film och mysa :) imorn är det jobb igen.. sen jobbar jag till tisdag och sen funderar jag på att åka till mormor o morfar i 2 dagar och hälsa på :)

Hittade några kort från i våras på mig och Elias, gu så jag älskar min man altså!
Jag har verkligen hittat den finaste man kan få, :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0