har tur

Måste bara skriva ett inlägg om min kära syster Amanda, hon har varit ett otroligt stöd till mig, speciellt den senaste månaden o Amanda om du läser detta (jag e verkligen tacksam att du finns där nu)
Hon ställer alltid upp i alla väder, o jag ställer alltid upp för henne!
kan verkligen sakna tiden då hon bodde hemma, då vi sågs varje dag o pratade om allt möjligt som hände! som tur e så har vi ju kontakt även nu när hon har flyttat men de blir skillnad.
haha jag kan tänka tillbaka o minnas massa saker som hon lärde mig när jag var mindre! mkt minnen :)



Jag har 2 till fina syskon o jag e så glad att jag har alla 3 i min familj :) älskar er Adelina,Rasmus o Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0