Halooo

har inte varit så duktig på att blogga på senaste har haft väldigt mkt att fixa o fundera på + allt plugg i skolan!
men i helgen har jag tagit de så lugnt som möjligt :) har bland annat farit på stan med mamsen och köpt 3 par skor för BARA 300 KR!! så nu lär jag inte behöva köpa skor på ett tag, sen köpte jag leggings och 2 jätte sköna koftor! (bilder kommer sen) och sen har jag farit till vännäs o träffat min käre vän Sally! Idag så ska jag o Elias ha en rens dag, vis ska rensa bort allt möjligt så vi får mer plats här i rummet ^^ o sen ska vi upp på vinden o kolla om vi hittar nödvändiga saker :) Ikväll så åker vi till Mimmis syster Tuva och gosar med deras söta lilla Ellen och umgås :)

sitter på Elias dator (eftersom min egen har dragit på sig ett DUMT VIRUS!!!!) så jag kan bjuda på en gammal bild ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0