slut på blogg paus!

så nu e blogg pausen slut! som vissa kanske har märkt har jag tagit bort allt om graviditeten eftersom jag fick ett  missfall, efter 14 veckor, det var ett väldigt tungt besked, så både jag och Elias har haft de rätt jobbigt den senaste tiden.
Men livet måste gå vidare, och vi tar en dag i taget.

Iallfall i måndags började jag skolan igen, det var kul att se alla i klassen igen, väldigt vad jag hade längtat efter alla!
I tisdags fick två tjejer från frisör (Moa och Johanna) färga mitt hår! dom slingade och höll på, så nu e utväxten borta och håret e ljusare :) e jätte nöjd! dock blir det ljusare kanske nästa månad.

I onsdags hade vi frilufsdag men jag gjorde ett missat prov på skolan igen och jag klarade det, JIPPIE :D
Jag och Elias fick veta att vi fått en 3a i holmsund men vi ska nog inte tacka ja till den- då den är en bit bort och det kändes inte så bra, så vi fortsätter leta istället :)

Idag har jag varit i skolan, vi tog bakterieprover kan säga att jag längtar inte till att få veta resultaten, skulle gissa att man får lite skräck efter det.
Efter skolan gick jag på stan med Lykke ett tag, mkt mysigt :)

jag och Elias gjorde ett väldigt billigt impuls köp för ett tag sen, vi köpte en håltagningspistol!

på tal om det, så blir det nog att ta hål i näsan nästa vecka :) får se!

Nu ikväll ska jag plugga och mysa framför en film och äta jordgubbar med Elias :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är så ledsen för er skull!

kram<3

2011-02-25 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0