lördag 5/2

Igår (lördag) hade jag och Elias en väldigt mysig kväll!
min granne kom med 2 betalda biljetter till filmen Trassel. han sa att filmen började 6 (klockan var 5) och frågade om vi ville ha dom. självklart ville vi det så vi tackade och skyndade iväg oss till stan.
SF Bio: Trassel 3D (eng tal)
jag hade verkligen inte nå stora förväntningar på filmen, men oj vad förvånad jag blev!
det var jätte bra 3D och filmen va så kul! och fin allmänt, jag och Elias satt nog och skrattade mer än barnen!
så filmen får lätt 5/5 från mig- klart värd att gå och se. :)

efter att vi sett på filmen så gick vi ut och åt på restaurang!



Söt Elias :)



jag och Elias brukar båda ha lite svårt att bestämma vad vi vill ha så vi beställer två rätter sen delar vi, och igår blev det, Mie goreng (stekta nudlar med kyckling och räkor), och sen blev det friterad kyckling med ris + sötsur sås! oo så gott det var :D och mycket mat!


Jag åt mango glass i mangoskal



Elias åt friterad banan med glass!

efter en väldigt mysig och lyckad kväll for vi hem och åt godis och myste med ljus och film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0