27/2-2011

Haloo :) I helgen har jag varit i skellefteå och firat min morfar som har fyllt 85! :)vi fick grymt god mat, nån skagen toast till förrätt, mört o gott kött med en krämig potatis gratäng till huvudrätt, och slutligen - choklad cheesecake med chili marinerade apelsiner! så gott!
Idag har jag och Elias haft en mysig dag! vi har sett film, pratat o bara myst!

Den här veckan ska jag:

-Komma i tid varje dag!! hur jobbigt de än är på morgonen så ska jag upp!
- plugga ordentligt till Etik provet på onsdag
- Komma igång med träningen igen
- leta lägenheter
sen hoppas jag verkligen att de blir att jag tar hål i näsan nu i veckan :)

o nu är det ju bara en vecka kvar sen är det loov :D

haha hittade en bild på mobilen då jag hade tvingat på Elias en ansiktsmask för att jag inte skulle se så dum ut själv ^^


sen hittade jag en bild då jag hade så långt hår, ååh så jag saknar det!


det var fina mimmi som fick klippa av de till axlarna till slut förra året.. - men då var jag nöjd att de blev kortare!

nu ska jag krypa ner vid Elias i sängen o sova så jag kommer upp imorn, wish me luck!

natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0