21 augusti

Halloj!
Elias jobbar natt inatt så har lite svårt att somna, så tänkte slänga in ett inlägg!
uppskattar inte att Elias jobbar natt då vi har sovit tillsammans varenda natt sen december typ, så känns jätte konstigt :( men nu är det bara söndag natt kvar sen har han inte nå fler nätter :)


imorgon far jag hem till Umedalen och sover hade jag tänkt :)
(så mamma du som läser min blogg nu vet du de - jag kommer vid typ 9 )

känns som att jag har blivit lite shopping galen den här månaden, tänkte slänga upp bilder på de jag köpt under månaden imorn kanske  :)
såg på internet 4 tröjor som var OTROLIGT snygga, vill verkligen ha dom, så kanske ska köpa dom :)
har nyss klickat hem en jätte fin jacka som var på rea - jätte billig! (behöver faktiskt en höst jacka)
så den kommer mellan 22-26 aug :)


till dig som frågade mig för nån dag sen vilken typ av sjal de va jag önskade mig -

dessa från gina tricot

och denna från lindex :)

 

i helgen har jag varit med mimmi! hade inte träffat henne på länge så de va så kul o träffa henne!Vi hade jätte trevligt,  :)

maja blev stucken av en geting under munnen idag, stackarn :/ hon blev såklart rädd och fick så ont, hon skrek när Elias drog ut taggen.. då tyckte jag väldigt synd om henne, sen svällde hakan upp till dubbel storlek o munnen hängde.. men nu är hon precis som vanligt igen tack o lov!
de va nog allt jag hade o säga nu men uppdaterar förmodligen imorn då jag har bättre internet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0