16 augusti



för första gången sen jag flyttade hemifrån så har jag BRA internet (kan ju bero på att jag e hemma)
men, så nu tänkte jag blogga lite,
jag jobbar på som vanligt, nu har jag totalt 5 schema lagda arbetsdagar kvar, och de känns skönt! men konstigt.
jobbar till fredag, ledig hela helgen ( :O ) sen jobbar jag måndag o tisdag kväll o på onsdag börjar skolan!
jag längtar faktist till skolan börjar om, har saknat min klass så sjukt mkt i sommar!
Igår for jag och Elias hem till umedalen efter kvällens jobb och bakade en tårta till pappa ( bild kommer sen ) som fyllde 48 igår! och överaskade han med sång o godsaker! mamma var på nån jobbsak i vindeln så vi tänkte att en tårta måste man få när man fyller år!! dock förstörde jag tårtan lite med pyntgele ....
vi sov här i en jätte liten säng - lite sovande för både mig o elias inatt!
ikväll ska familjen fira pappa med smörgåstårta så jag far hit direkt efter jobbet ikväll igen men sen måste jag hem till lilla Maja :)

fyndade på bikbok igår föresten! skulle fara o köpa en byxdress på stan igår men slutade med att jag kom hem med 2 byxdressar och 1 tröja!! för 145 kr :D de skulle annars ha gått på 1050 tillsammans! är mer än nöjd :D

de var väl allt jag hade att säga, får se när nästa uppdatering blir :)

 bakade en kaka till dom boende på mitt jobb en dag och servera de med citron sorbet! riktigt gott :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-08-20 @ 00:52:13
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0