10 Augusti

Länge sen jag skrev men har inte haft tid o skriva o internet har varit seeeegt!
Men idag då! :D har varit ledig idag, trodde jag skulle jobba så de va ju mysigt ^^ dock jobbar Elias såklart... så vi ses först klockan 20. Idag har jag dragit in massa vuxenpoäng då jag gick o plockade körsbär och blåbär sen kokade jag saft på det! den blev riktigt god :) sen har jag städat o nu ska jag laga middag :)
efter imorn jobbar jag 8 dagar i rad, jippie ^^ men jag får in pengar så de e ju skönt :)

snart fyller jag 18!! och äntligen har jag kommit på vad jag önskar mig för kul :)

"presentkort" på sminkmärket ELF

Alla 500 böckerna
 

En svart halsduk - inte virkad
En stor mössa

Bildalmenacka - mamma du vet vilken jag menar ^^

och pengar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0