bättring på G

jaja nu har jag lovat att uppdatera varje dag (göra mitt bästa iallafall) så nu får jag ta o uppdatera mer.

Såå vad har jag hittat på idag då? vaknade med sjukaste huvudvärken :(
( och en tå som gjorde väldigt ont!! )
men sen drack jag lite kaffe och jag mådde genast mycket bättre!
 
bild från google

sedan hade vi redovisningar idag om EU. och efter det betygsnack sedan slutade jag :)

var föresten hemma hos min fina syster Amanda och Erik för ett tag sedan och åt deras goda bullar! oj oj, är verkligen inget fan alls av bullar men deras wow :) någon dag ska Amanda få lära mig o baka dom. vi såg även black swan en riktigt bra film.
 

och jag fick prova deras juice press! riktigt mysig kväll de ska göras om snart hoppas jag :)

Amanda, du hade också en väldigt mysig filt - lust att avslöja vars den kommer ifrån?

Nu ska jag återgå till mitt pluggande!

Kommentarer
Postat av: Amanda

de är en boom filt för sjutton :P

2011-04-13 @ 19:52:22
URL: http://amceli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0