Dag 3- mina föräldrar

Min pappa heter Tomas är 47 år och är väldigt glad,snäll och omtänksam! Han arbetar mycket utomlands (mest i Asien) så man får passa på att umgås när han är hemma :) även fast han reser mycket så är han en grym pappa. man kan prata med honom och han har en riktigt kul humor ^^ pappa tycker mycket om att resa :) ( o de e ju tur eftersom han gör de så mycket inom jobb.)

bilden e 3 år gammal ^^

Min mamma heter Anneli är 47 år, hon är också väldigt snäll och omtänksam!
Anneli är en grym mamma och ju äldre jag blir desto närmare kommer vi varandra. Jag kan prata med henne om mycket och vi kan ha riktigt kul ihop! mamma tycker mycket om att sticka och hon e duktig på de :)

bilden e 3 år gammal ^^


båda är från skellefteå men har bott i Umeå sen länge! :)

jag har självklart haft mina bråk me mina föräldrar men trots de älskar jag dom så mycket och dom betyder så otroligt för mig :) dom ställer alltid upp för mig och mina syskon!

jag bor tillsammans med båda mina föräldrar och dom har varit gifta väldigt många år! tillsammans från dom va 16 år om jag inte har helt fel?


Kommentarer
Postat av: amanda

nååååå vart är dagens update? fika ikväll?

2010-12-16 @ 13:36:00
URL: http://amceli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0