Dag 2 - min första kärlek

Min första riktiga kärlek och största kärlek är utan tvekan Elias! Han är den finaste,underbaraste, snällaste, finaste kille jag vet. jag blir bara mer och mer kär! Nu har vi varit tillsammans i lite över ett år och jag är lyckligare än någonsin :) Jag och Elias träffades på internet - Kamrat. jag är fortfarande riktigt förvånad att man kan hitta sin riktiga kärlek på internet o speciellt på kamrat? de va som en slump jag hade slutat använda den och hade tråkigt så gick o kollade runt lite och då hittade jag Elias, skrev ett mail och fick tillbaka, sen blev de att vi chattade på msn 1-2 dagar, sen smsade vi i 2 dagar och sen träffades vi på Vasapan! Det var garanterat kärlek vid första ögonkastet.han betyder enormt enormt mycket för mig, vi kan prata om exakt allt med varandra, han tröstar mig när jag är ledsen och får mig att skratta och han delar min glädje med mig när jag e glad. vi har precis samma humor :] vi är med varandra varje dag, och så fort vi inte är med varandra så är saknaden så stor, så då vill man bara springa o krama o pussa han när man får ses igen :) vi har otroligt många minnen med varandra och de kommer bli många många fler får jag hoppas. vi har drommar ihop som jag hoppas vi kommer kunna fullfölja.
 den 6 december 2009 var utan tvekan den bästa dag i mitt liv.
jag älskar dig Elias Wiskär över hela mitt hjärta!
 det är dig jag vill leva med resten av livet utan tvekan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0