25 december :)



Min julafton var helt underbar :) först for vi som tradition till kyrkan med Hansson och fikade hos oss efter de,

sen såg vi på kalle anka o efter de kom resten av mina syskon o åt julmat :) mamma o pappa hade storsatsat på julbordet i år, tror aldrig jag varit så mätt ^^ sen for vi o hämtade Elias, vi lekte julklappsleken o jag vann nån after eight :) sen kom julklapparna!! o jag e så nöjd :] den finaste julklappen jag fick i år var absolut från elias, fick en förlovningsring! som va så vacker :] så nu har jag ännu ett datum att minnas :)
årsdag: 6 december
förlovningsdag: 24 december

älskar dig så otroligt mycket Elias! tvekade inte en sekund att säga ja, de e en självklarhet att jag vill vara med dig föralltid <3




 du e det finaste som finns och du gör mig så lycklig! :)


hoppas alla har haft en jätte fin julafton! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0